اس ام اس حسی وزیبا........
♥♥♥دردعشق♥♥♥
عاشقانه وعاطفی
نگارش در تاريخ یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, توسط ایمان

غم نبودنت مانند اشکی بی هدف روی صورتم سرازیر است

وای که چقدر شور است طعم نبودنت !

------------------------------------------------------

هر آن که یار خواهد یا بسیار

ولیکن فرق دارد یار با یار

دل من سایه ی لطف تو می خواست

وگرنه سایه ی دیوار بسیار !

------------------------------------------------------

ویران شد از نگاهت قصر پر شکوه و استوار دلم

حالا تنها تویی ستون این ویرانه

------------------------------------------------------

همیشه با خودت زمزمه کن

که تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است



--------------------------- اس ام اس جدید ---------------------------



امشب بیادت گریانم

گرچه از دیده ات پنهانم

هر چند که به ظاهر خندانم

اما از درون نالانم

------------------------------------------------------

درود بر انسان های خوب

آنها که در اندیشه ها تصویر زیبا می نگارند

------------------------------------------------------

عاشق واقعی کسیست که

زمانی که هزار دلیل برای رفتن دارد

هنوز هم به دنبال بهانه ای برای ماندن می گردد

------------------------------------------------------

چمن ها بی تو زیبایی ندارد

بهار و گل دل آرایی ندارد

فریب کس نخوردم جز تو ای یار

که دیگر کس فریبایی ندارد

------------------------------------------------------

احساس تو طراوت باران است

بر زخم شکوفه های گل درمان است

هر وقت که در هوای تو می چرخم

انگار نفس کشیدنم آسان است

------------------------------------------------------

تو این من ها را از خودت منها کن

من می مانم و میمیرم برای باقیمانده ات



--------------------------- اس ام اس غمگین ---------------------------



تا کی دل من چشم به در داشته باشد

ای کاش کسی از تو خبر داشته باشد

آن باد که آغشته به بوی نفس توست

از کوچه ی ما کاش گذر داشته باشد

------------------------------------------------------

ای دوست بخدا دوری تو دشوار است

بی تو از گردش ایام دلم بیزار است

بی تو ای مونس جان دل ز غمت می سوزد

دل افسرده ی من طالب یک دیدار است

------------------------------------------------------

بمان و تماشا کن

کسی که دیروز برای ماندت دست به دعا برداشته بود

امروز برای رفتنت نذر کرده است !

 



نظرات شما عزیزان:

Baran
ساعت1:49---29 شهريور 1392
سلام سایت خیلی خوبی داری .خیلی مطالبش قشنگه و زیباست.



موفق باشی.
پاسخ:سلام باران جان ممنون از نظرت


محمد حسین
ساعت16:25---28 شهريور 1392
سلام من لینکیدمت .

منو با همون عنوان

وبلاگ سرگرمی و تفریحی بم پی

و آدرس

ali76pxbam.lxb.ir

لینک کن. ممنون که سر زدی
پاسخ:سلام محمد جان تو ثبت شدی در لینک من باز هم به من سر به زن


زینب
ساعت22:18---25 شهريور 1392
سلام اقا ایمان .خوبی؟ عالی بود وبلاگت متناشم قشنگه

موفق باشی =

DD
پاسخ:ممنون زینب جان از نظرت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: